6 oktober 2014

Cuteness 2.0 - de eerste dag

De webwinkel is nu een paar dagen open. Wat een leuke reacties heb ik gekregen zeg; het geeft mij heel veel energie! En ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ben zo trots en blij om er weer te zijn met Cuteness. ^_^

De eerste dag - een succes!
Op 1 oktober gingen de virtuele deuren open en meteen stroomden de leuke reacties binnen! Zelfs één van mijn stoere neven, iemand die dus totaal niets met kawaii heeft, zat geduldig te wachten tot Cuteness via www.cuteness.nl te bereiken was. Dit was om middernacht en hij was vol lof! Misschien omdat hij mijn neef is? Maar gelukkig stroomden gedurende de dag de bestellingen en leuke reacties binnen van mensen die geen familie van mij zijn. (^_~) Die avond keek ik terug op een mooie succesvolle dag en was (en ben nog steeds) erg trots! 

Kawaii hit!
De warme broodjes van de dag waren de snailmail, school en crea goodiebags, die ik speciaal voor deze dag had samengesteld.  Elke goodiebag bestond uit verschillende kawaii producten uit de webwinkel. Ik vind alle producten, die ik verkoop, erg leuk! Daarom dacht ik dat het misschien wel een goed idee zou zijn om goodiebags te maken: Een aantal producten uit diverse categorieën voor een leuk prijsje. Zodat je als klant, op de openingsdag, meteen verschillende producten kunt kopen en daarvoor niet teveel geld kwijt bent. En dat was echt een succes! Dus wie weet kom ik in de toekomst terug met leuke kawaii goodiebags. 

Houd Cuteness in de gaten, want er komen regelmatig nieuwe producten binnen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen